sobota 9. června 2012

/The Human Body exhibition/

Dnes jsem byla na výstavě The Human Body exhibition na pražském výstavišti a spojila to s návštěvou Václaváku.
Výstava byla zajímavá, ale čekala jsem od ní víc. Nejlepší byli ty vysušený a pozující lidi. Na internetu jsem viděla fotky těl, které tam ani nebyly, tak jsem byla trochu zklamaná, že toho tam měli "málo". Zabralo to asi 1 hodinu času. Jediný, co bych tomu vytkla je dlouhá fronta a čekání 1 a půl hodiny. Myslím si, že, když si zarezervujete lístky na ticketpro, tak to bude v pohodě. Určitě se jeďte podívat. Výstava trvá do 17.6.2012.

Byli jste tam taky? Líbilo se vám?

Neodpustila bych si, kdybych se nestavila v nějakým krámu. Takže... jsem byla v GATU a tam jsem si koupila 2 tílka! Za nedlouho je určitě obleču, tak se těšte!
A taky nesměla chybět jídelna Havelská na Starém Městě a její kynuté knedlíky se šlehaným tvarohem. Mňam ♥

Pěknou sobotu
Valentýna :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

THANK YOU FOR YOUR COMMENTS! I LOVE THEM ♥